2017. június 27. 08:40 - vampierre

Mersz

valami így is hajt
valami űz előre
valami ősi-ostoba
-ösztön - remények
dőre szeretője
vagyok,

s hiszem még
nem csak indulok,
meg is érkezem

zászlóm
- akit régen tép -
nem csak lengedez -
valahogy élek majd,
nem csak létezem.
Valaki hív is majd,
s nem csak megnevez..

Tán rám is ragyog.

*

száz szó magány

állnak szépen sorba'

makacs rög vagyok

a mi mennyit ér-falán

a lázat alázat oltja

*

Én száz szóm
vagyok
nem több
nem kevesebb

bennetek élnem
sokkal teljesebb
egyedül nem vagyok,
nem vagyok semmi,

a fejezeteket végre
lefejezni
kéne
nem megírni
s tűrni

tűrni, tűrni, tűrni.

bár volna merszem
menekülni..

Címkék: 2007 versek
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egrenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr3812623087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása