2017. június 27. 08:50 - vampierre

Dolgaim

Nézem, nézem gyorsulását
dolgaimnak, s a világnak,
arcon köpött, most itthagyott..
Nyeltem keserű pirulákat,

Bankoké lett az életem,
körberöhögték bánatom,
kicsúfolták az álmaim
s kicsírázott a fájdalom,

forró, puha, feszíti szét
egész lényem, s a lényeget
veszítem el, a józanságom..
Kapkodok utánad képzelet.

elszakítva az életemtől,
mégis vagyok, így létezem
Nézem, csak nézem gyorsulását
a világnak.. Nem vétkezem

Gyávaságom, mi visszatart csak
s erőm elvette már e lét
magában, küzdök, s bízva bízok
talán elindultam Feléd..

Nyeltem keserű piruládat,
arcon köptél, otthagytalak..
kicsúfoltam a mások álmát,
S kiröhögtem, mert lagymatag

Most nézem, nézem gyorsulását,
dolgaimnak.. A dolgaim..
Mindig azok, Óh, fránya dolgok
Kint voltak, bent meg volt a kín..

Címkék: 2008 versek
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egrenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr9212623133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása