2017. június 27. 09:07 - vampierre

Ennyi volt

Íme, hát ennyi volt az élet,
Megtartják-úgy-jó szépígéret,
Sintértelepre jut - buta -
az Egyszer-volt-budán-kutya

Veszítettem és oly veszettül
kerestem mindig igazam,
álmos hétfőre gyönge kedd ül,
Havannába egy jegy ha van.

Ugattam minden levélhordót,
Őszi széllel birokra keltem,
elfröcsköltem egy kisebb hordót
szomorú szüzeket fűzögettem

Mindent megnyertem, s mindig bátran
(Nem hallgattam az okosokra)
feléltem újra, vagy szétdobáltam,
Okosabb voltam, mint a kocsma.

Kiflivégekkel hajigáltam
haragomban a várfalat,
megenni jó lett volna, hárman
jóllaktak volna. Vártalak.

Vártalak minden álmos hétfőn,
gyönge kedden is, jöjj oda,
ahol a tőm egészen féltőm..
De Te nem jöttél el soha!

Jutott viszont egy csepp nedű.
Nem szomjazom már, egyszerű:
Elfogyni kifli - Menni bolt.
Kútrajár-korsó, ennyi volt!

Címkék: 2008 versek
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egrenezo.blog.hu/api/trackback/id/tr9412623187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása